JAG HAR MATCHAT! USA here I come!!!


I'm going to Potomac, Washington DC! Förstår ni gott folk, JAG HAR MATCHAT!!! Magkänsla magkänsla magkänsla, det är allt jag kan säga. Hugg av huvudet och lyssna på hjärtat, då blir det som bäst!

Skulle skriva ett inlägg för några timmar sedan, med rubriken "matchningen är nära". Fast inte med denna familjen. Då var det match number nineteen som lockade. De rinde nämligen idag igen utan förvarning, suck. Pappa svarade, och sa till mej att det va en familj, och jag bara SUUUUCK kan ni förvarna med mail eller. De hade ju mailat mej innan och ville matcha, men jag hade inte svarat på mailen. Vi pratade nån timma iaf, och familjen verkade bra liksom, shysst. Kände att jag inte borde tacka nej, för allt var ändå bra. Rätt religion, små barn, inte massa regler, o.s.v. Men hade bestämt skypedejt med grekfamiljen senare idag, så jag sa att jag skulle prata med dom först, och sedan bestämma mej om jag ville matcha med den andra familjen. Rörigt? haha

Under tiden jag skypade med grekmamman fick jag massa mail från den andra familjen, för jag hade bett dem skicka bilder. Har fått typ 175 bilder från dom nu! Dessutom skulle hon springa o köpa en webcam för att kunna prata med mej. Jag får dåligt samvete. Men det kan väl va bra att ha till de andra au pairerna med.

Nej nu måste jag dra, folk är här och ska kolla på min nyinköpta New Moon <3
Måste maila och tacka nej till familjen som väntar också.

Berättar i detalj sen! Jag är GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD och jag har matchat! Med grekfamiljen. Number eighteen.

USA here I come!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis! Det kom oväntat, hoppas att det känns bra.

2010-06-07 @ 20:43:05
Postat av: sigrid

GRATTTTTTIIIIS, nääääääär lyfter planeeet?

2010-06-07 @ 20:51:41
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Men gud så roligt!! :D Grattis! Och dina barn var väl runt 5 år va? Såfall kan vi ha playdates, för min yngsta tjej är 5. Sen ahr jag ju en på 7 men hon är kanske lite för gammal. Ja nu måste vi ju börja umgås, och så måste vi hitta på massa kul i staterna. :D

2010-06-08 @ 00:50:55
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Wihooooo! Äntligen, GRATTIS! UnderbarT! :) :D

2010-06-08 @ 09:45:06
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0