Match number nineteen.



Lycka! Jag fick ett mail från SI idag, där det står att allt är i sin ordning med mina timmar. Jag kan nu få barn under två år! Vad kan jag säga? Jag är så otroligt glad att det löste sig! Även om jag just nu känner mej väldigt taggad på grekfamiljen. Det märktes fort att allt fungerar med de nya timmarna, för kolla denna matchningen:

City, State: Walpole, MASSACHUSETTS
Gender and Age of Children: Male-6 ,Female-3 ,Unknown-Expecting a baby
Pets: Dogs

Expecting a baby! Bebisen kommer vara född vid tiden jag kommer dit, fast det stod inte när de ville ha sin au pair. Jag skulle ha ansvar för den när mamman jobbar, 3 dagar i veckan (Jag tycker det är helt galet egentligen, att man inte stannar hemma med sånna små). Jag vet inte riktigt hur jag ser på att ha en liten bebis. Det skulle ju vara lärorikt, men säkert väldigt jobbigt också. Dessutom blir man nog otroligt fäst vid den om man följt hela första året av dess liv. Då vill man nog inte gärna åka hem sen.

Pojken är snart sju och tjejen snart fyra. De har en hund som är gammal och snäll. Dom gillar att sola och bada, de har egen pool och åker ofta till havet. Det gillas! Men, en bebis, hur ska man tänka?

Väldigt glad över att allt fungerar iaf! Taaaaaack Gud liksom!

Nu ska jag sola.


Kommentarer
Postat av: malin

jag hade en kompis som tog hand om en nyfödd, det var det bästa hon hade gjort, det blev som hennes egen, samtidigt som det var jobbigt att lämna den (tyckte hon) så det kan nog vara både bra och dåligt det där (: men man måste ju trots allt lämna dom alla tillslut

2010-06-02 @ 14:40:54
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Lollo

Men var det inte barn under två år du ville ha? För de under 2 år är alla som bebisar nästan, de klarar inte direkt något.

2010-06-02 @ 19:16:05
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: malin

ja men dom jobbar väl nu, svara säkert vår natt eller sent kväll .. men du kan tänka dig 5åringar nu iaf då? :D som du tjatat om småbarn menar jag? :O

2010-06-02 @ 19:43:41
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, förhoppningsvis låter dom bra när du snackat med dom med! då bör du ta dom, alltid lita på magkänslan

2010-06-02 @ 20:37:46
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Tinde

Jag har haft några matchningar med så små barn jag med, och jag kände verkligen att jag ville inte på något sätt vara en del av det att de "lämnar bort" sina barn så tidigt... kändes så fel!



Men kul att allt löst sig med timmarna :)

2010-06-04 @ 15:12:16
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0