Internationellt körkort, här är du!


       Idag fick jag mitt internationella körkort, så nu väntar jag inte på några papper alls. Jag är 100% färdig.



Jag har även varit och röstat idag, sjukt vad vuxen jag är. Och så har jag varit på banken och satt in alla mina 50-öringar (som blir värdelösa sista september). Jag satte in alla mina mynt, för dom har jag ju ingen nytta av på ett år iaf. Och så lämnade jag in papprena om fullmakt till banken. Det betyder att mina föräldrar nu har full tillgång till alla mina konton och sånt, så att de kan fixa saker om något skulle strula när jag är i USA. Jag litar på att de inte snor alla mina pengar nu ;) Men har de haft tillgång till mina pengar i 18 år så ska de nog kunna ha det i ett år till :)

Jag har också slått in paketen till värdfamiljen nu. Köpte nytt presentpapper på ICA, och jag är jättenöjd! Har uppdaterat mitt presentinlägg med en bild, men jag lägger upp den här också.

Barnen heter inte Amanda och Elin på riktigt, men jag vet inte om jag får lägga upp deras namn här. finfint!

Nu ska jag gå och skriva ner endel recept som jag vill ha med mej till USA. Typ pannkakor, fläskpannkaka, pappas goda potatismos, mammas goda bröd m.m. Så ska jag visa amerikanarna vad vi äter för mat i Sverige!

4 days to go!

Kommentarer
Postat av: julia

heeej louise!

du kommenterade min blogg för ett tag sen.

Vad är din email??? :D

Var ska du bo i potomac?

Min email är [email protected]

skriv till mig där

2010-09-03 @ 16:03:17
Postat av: Sara

Hej! :) Du hade kommenterat i min blogg; vad kul att höra att vi kommer bo så pass "nära" varandra! :) Tycker absolut vi borde boka in en liten träff när jag väl kommer över atlanten, haha!

2010-09-03 @ 19:05:17
URL: http://kikit.blogg.se/
Postat av: malin

taaackkk!! just då tänkte man inte på vad som kan hända med sig själv, man bha skrek mest och fattade inte att sånt här händer på riktigt!!

2010-09-03 @ 23:46:26
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: cassandra

Oj det är inte långt kvar nu tills du sitter på planet! vad roligt! :D tack så jätte mycket för hjälpen allt fixade sig nu!! :D

2010-09-04 @ 06:44:01
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0