Presenter.


Jag är officiellt helt klar med alla presenter till min värdfamilj, och jag är jättenöjd! Hoppas dom blir nöjda också. Måste ju försöka köpa deras kärlek, och om det inte går så får jag väl slå på charmen ;) Här har vi dom iaf! Tröjorna är precis likadana, men den vänstra är framsidan och den högra är baksidan.
6-årig tjej: Sverigetröja, Pippibok på engelska, Ahlgrens bilar original.
6-årig tjej: Sverigetröja, Målarbok med Bamse, Ahlgrens bilar original.
Föräldrarna: Bok om Sverige, Ahlgrens bilar sura och salta.

Tröjorna köpte jag i en souvenirbutik i Stockholm, Pippiboken på barnbokhandeln.com och Sverigeboken på Swedenbookshop.com. Bamseboken köpte jag på ICA.


Update: Här har vi paketen inslagna och klara. Jag är jättenöjd! (Barnen heter inte Amanda och Elin på riktigt, men jag vet inte om jag får skriva ut deras riktiga namn). I verkligheten står de riktiga namnen såklart ;) Tycker de blev väldigt snygga!

14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

Kommentarer
Postat av: evelina

taaaaaaaaaaaaaaaaaack snälla <3

kommer höras på msn men nu såg jag designen och fy fan va sngg den är :D älskar den ! Tack snälla du <3

2010-08-28 @ 23:52:03
URL: http://evelinaistaterna.blogg.se/
Postat av: sigrid

Gaaahd, det är ju inte lång tid för dig nuu! Ha, helt sjukt vad tiden går, tänk om vi åkt samma datum ;)



Tss, börjar det bli verkjlighet nu;)

2010-08-30 @ 14:59:42
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: annica

Haha, schysst att du ger föräldrarna dom sura godisarna ^^ Hoppas att det går bra för dig i USA!

(är kompis med tinde som också ska dit, vet inte om du känner henne men hittade din länk i hennes blogg)

2010-09-01 @ 10:45:48
URL: http://intergalaktiskhora.blogg.se/
Postat av: annica

Det lät så kul bara att föräldrarna får dom sura :P Men dom är säkert goda, har varit sugen på att pröva dom men det har inte blivit av än :P

Jag ska inte åka någonstans, men det skulle vara kul att pröva någon gång i framtiden!

2010-09-01 @ 14:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0