Läget just nu.


Tänkte att jag ska skriva en liten lägesrapport, mest för att själv reda ut hur saker och ting ligger till just nu. Det blir lätt välidgt rörigt när man kan ha obegränsat med matchningar samtidigt, men det är ändå något jag ser som positivt. Systemet funkar toppen!

De matchningar som fortfarande finns för mej, som jag alltså inte ännu sagt nej till är match number fourteen och match numer fifteen. Nummer femton har inte kontaktat mig personligen, utan jag har endast fått mail från kontoret. Därför har jag inte brytt mej om att skicka mail och tacka nej ännu, känner att jag gör det om de tar kontakt med mej. Med nummer fjorton har det inte hänt något sedan jag pratade med mamman. Hon sa att hon skulle maila frågor till mej, men det har hon ännu inte gjort, så jag tänker att hon nog inte är jätte jätte intresserad. Och det är ju inte jag heller som det ser ut just nu, det vore ju som sagt väldigt mycket jobb.

Angående min kommande referens med 200 babytimmar så var jag barnvakt åt dem en stund idag. Jättekul! Han har inte fyllt i referenspappret ännu, men det beror mest på att jag inte fått svar från SI exakt om hur vi ska göra. Jag har nämligen varit barnvakt både privat för hans barn, men också i en grupp som han ansvarar för, även den med barn under två år. Jag undrar om han ska fylla i två olika papper, eller om man kan fixa det på samma. Jag ringde SI i fredags, men då fanns det ingen där som jobbade med au pair, så de skulle återkomma. Jag borde nog ha ringt idag, om de glömt bort mej. Gör det i morgon!

Börjar skolan 12.40 imon, så det blir ingen väckarklocka ställd. Vi ska kolla på film, A Walk to Remember. Sen har jag idrott också. På onsdag är det studiedag = ledigt, på torsdag film och mitt sista prov (muntligt nationellt), och på fredag har jag inga lektioner. Så det är en soft vecka och det tackar vi för. Nästa vecka är det BAL och STUDENT.

Inte många dagar kvar nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0