Match number fifteen.



Vad är det här för knas, tredje matchningen på två dagar! Jag ska väl inte klaga, men just nu får det gärna ligga lite lågt med matchningarna. Vill ju fixa så att jag kan ta hand om bebisar först ju! Men jag har sat det innan och jag säger det igen, man blir alltid glad för en matchning.

City, State: BETHESDA, MARYLAND
Gender and Age of Children: Male-11 ,Male-9
Pets: Dogs

Även denna familjen bor i Maryland. Pojkarna fyller snart 10 och 12, så jag antar att detta inte är något för mej. De skickade med bilder och brev som jag suttit och glott på nu på morgonen. Schemat känns väldigt slappt. De är ju stora och kan ta hand om sig själva. Jag skulle hjälpa dom komma iväg till buss och skola på morgonen, och skjutsa dem till olika aktiviteter på eftermiddagen. De går i skola rätt länge, så jag skulle vara ledig mellan 9 och 2 typ. Lediga helger också.

Det låter ju bra på sitt sätt, och skulle säkert vara ett jättebra sätt att uppleva USA och ha ett roligt år på, men jag vill ju gärna jobba lite mer med barn. Och lite mindre än vad man skulle göra i den förra familjen, med den autistiske 2-åringen kanske. Mamman där har inte skickat sitt frågemail ännu, så jag får väl vänta och se.

Den senaste matchnigen från CT, med barn på 10, 10 och 4, har mailat att de vill prata ikväll. De har skickat lite bilder också, och pojkarna är inte alls 10 och 10, de är 10 och 8. Jag pratar nog med dem, kanske.Vet redan hur jag känner dock, de är för gamla.

Mycket nu, men fel! Jag måste hinna fixa tillstånd för småttingarna snarast, om jag inte vill sluta med typ 50 matchningar. Då tror ju folk att jag är überkräsen. Nästan bättre att pausa matchningen på det sättet, men men.

Härlig ledig fredag nu!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad synd att de inte hade yngre barn, men jag är säker på att din perfekta familj kommer så småningom!

2010-05-21 @ 19:59:02
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej hej! Va roligt att du också ska åka. Jag har fastnat lite för tillfället. Har precis bestämt mig för att byta organisation från CC till SI då det är större chans att jag får åka då jag vill, i juli, med SI än med CC.

Men just nu väntar jag på papper från SI så att jag kan göra min ansökan på nätet med dom. Men papprena skulle ha kommit för en vecka sen men har ännu inte kommit så jag börjar bli lite stressad.

Och så hoppas jag att det är liknande frågor med SI som med CC i ansöningspapprena då jag har fixat klart hela ansökan med CC men då ska byta. Jobbigt men det känns som att det är värt det i slutändan.



Jag bor i Ösmo, Nynäshamn, om du vet vart det ligger?

Vart bor du? :)

2010-05-21 @ 20:42:03
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Patrik

sv; yes it is! Jag hittade den på youtube galet nog! :D

2010-05-21 @ 22:37:42
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag vill ha hand om typ två barn kanske på åldern under två år helst. Jag vill verkligen ha hand om en pytteliten bebis och sen nån liten två-åring eller så. :)

Dudå?

2010-05-23 @ 12:14:20
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: malin

varför får du alltid typ tusen matchningar när jag inte kan läsa och ha tillgång till internet :'( kolla din blogg sådär en gång i timmen ifall något händer, men nej, men när jag var i sthlm då jävlar :P

2010-05-23 @ 20:38:05
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åhh va roligt! Det känns som att de flesta vill ha stora barn på sisådär 10-12 år. Jag ser inte det roliga i det. Små ska dom vara. :)

2010-05-23 @ 20:44:25
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaaa dom är så söta och mysiga! Fixa det så att du får din drömfamilj nu. Jag måste också se om jag har rätt antal timmar. :)

2010-05-23 @ 23:47:36
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0