Taggad!


Kuckeliku, klockan är sju! Och min väckarklocka ringde för en halvtimma sen. Ni hörde rätt! Jag gick upp vid halv sju!

Dessutom gick jag och la mej vid 22 igår, tidigaste på hela sommaren. (Inte för att det är sommar längre, men ändå). Mest gick jag upp så tidigt för att jag ska hinna bli trött tidigt i kväll, kunna gå och lägga mej och sova några timmar innan jag ska upp vid 2. Jag är nöjd med min plan!

Dessutom har jag ju en hel del tid på mej att packa idag. För vet ni vad, jag har inte börjat än. I morgon/i natt flyttar jag till USA, och mina väskor är helt tomma. Men det är okej, för det kommer de inte vara länge till. För nu är stora packdagen, och jag började så fort jag vaknade att lägga upp kläder på sängen. Så gör jag alltid när jag packar. Lägger upp allt som ska med på sängen och ser till att jag har allt jag behöver innan jag lägger ner det i väskan. Men så gör de flesta va?

Har varit i tvättstugan och hämtat in alla mina kläder som tvättades igår. Det var mycket. Jag fattar inte riktigt hur jag tänker med planering. Satte på bastun igår för att kläderna skulle hinna torka. Så blir det alltid när jag ska packa, jag planerar sämst, och varje gång säger jag till mamma att "jag ska tänka på det till nästa gång". Igår sa mamma det till mej, "Du lär dig nog att planera nån gång". "NÄR DÅ?" säger jag då. It won't happen.

Nu är jag taggad igen, detta kommer bli jättekul! Nu har jag även sagt hejdå till precis alla, och kommer mest troligt inte träffa någon mer förutom familjen innan jag åker. Eller okej, kanske någon när jag åker in till stan och handlar alla sista-minutengrejer. Men annars är nästa person jag planerar att säga hejdå till min syster <3 Hon tänker nämligen inte stanna kvar hemma och låta mej lämna henne, utan hon tänker lämna mej först. Hon åker snart (alltså om typ 2 timmar) iväg till nån kompis i några dagar, och när hon kommer hem är jag borta.

Så, bye bye sister, I LOVE YOU very much!

1 dag kvar. HAhA, EN dag kvar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt och höra att du är taggad igen! :D

2010-09-06 @ 09:34:41
URL: http://lisahammarang.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Ååå Lycka till, Jag vill också!! Kul att du behövde sätta på bastun haha :P

2010-09-06 @ 10:08:04
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh så spännande det ska bli att följa dig på din resa! Jag hoppas själv komma iväg inom några månader :)

2010-09-06 @ 11:09:42
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0