Taggad till 1000!


Nu är jag taggad till tusen, färdigpackad och lycklig! Har nog knappt varit mer taggad än vad jag är just nu. Packningen idag gick väl sisådär, det tog tid och det var svårt. Jag packade och städade hela dagen, blev precis färdig. (Tror att jag är färdig iaf). Det var kul ibland och jobbigt ibland. Det kom faktiskt till och med några arga tårar, kanske blandade med lite sorliga takar på att inte få se familjen på ett år. Men mest var jag arg på att jag inte börjat packa o städa tidigare. Jag är en sån som alltid skjuter upp allting, alltid. Men om man någon gång ska tänka på att ha lite framförhållning så är det nog när man ska flytta till en annan kontinent.

Ett tag var jag sjukt nere, sur och ledsen och framförallt stressad, men då hände bästa grejen! Jag stod i dushen och missade min mobil som ringde, och såg sen att jag hade ett meddelande från eurovoice. Det var min värdfamilj som hade ringt! Och när jag inte svarade så talade de in ett meddelande. Barnen var med och pratade också, vilket gjorde mej superglad, eftersom jag inte pratat med dom innan. Efter det lilla meddelandet så ändrades mitt humör helt! Jag var superglad, blev supertaggad, och bara längtar längtar längtar tills jag får möta familjen!

Så det är mitt humör nu, jag är taggad, taggad till 1000!

Nu borde jag sova, för jag ska upp om 2 timmar.

Bye bye Sweden, hello USA!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Welcome to America! ;) Snart är du på samma sida atlanten som mig. Trevligt värre! Och snart borde vi mötas upp i DC eller så också. :)

2010-09-07 @ 00:32:52
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Louise Pettersson Eld

Lycka till! hoppas du kommer få ett helt awsoome år! :D

2010-09-07 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0