Receptbok.


I går kväll började jag med en receptbok att ha med mej till USA, så att jag kan baka kakor och maträtter och sånt som kanske inte är jättevanligt där. Jag har hållt på med det hela förmiddagen idag också. Har klippt och klistrat och pysslat och gjort jättefint! Jag älskar att pyssla ;) Och jag kan säga att denna boken kommer jag hålla fast vid, den ska följa med mej när jag flyttar hemifrån "på riktigt" sen också. Jättebra att ha ju. Än så länge har jag bara skrivit kak-recept och godis-recept och sånt, för faktum är att maträtterna behöver man ju oftast inget recept på. Men jag ska nog skriva in några ändå..

                                 
                                                                                 
Utsidan, twilight såklart

Så här ser den ut på insidan. Bilderna är lite utdragna här, boken är inte riktigt så avlång egentligen. Men jag orkar inte ändra det nu.

Det är lördag idag. I morgon är det söndag. Då har jag tänkt packa! Vilket betyder att alla kläder måste vara tvättade och torra tills dess. Så idag har jag tvättat! Kommer få tvätta endel imon också, och packa ner det på måndag då. Men det mesta ska packas imon! Tror jag.

3 dagar :D hihi, ÄNTLIGEN säger jag bara. Jag har varit matchad med min familj sjukt länge nu. På tisdag blir det exakt 3 månader. Den som väntar på nått gott väntar alltid för länge asså, det är så :P

3 tre,

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag hade faktiskt också tänkt att göra en receptbok. Kan vara bra att ha :)

3 dagar?! det är sjuuuukt lite! Jag är faktiskt riktigt imopnerad på att du inte behövde börja packa tidigare :)

2010-09-04 @ 23:33:27
URL: http://lisahammarang.blogg.se/
Postat av: Tinde

Skriver du recepten för hand?? Sjuukt snyggt iaf!

2010-09-05 @ 08:49:31
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0