New York City.


Vi kör ett bildinlägg, med massvis av bilder från NYC. Vi åkte dit på kvällen, och den första timman var det ljust, men det blev bäckmörkt jättefort.



                                                                                 Central park på nära håll



                                                                  Central Park på långt håll (från top of the rock)





                                                                                Älskar bilden, den är cool!



                                                                                    Rockefeller Center



                                                                           The Empire State Building m.m.





                                                                            Yes, jag var verkligen där. For real.
 


                                                                                 Taxis at Times Square



                                                                                    Jag var där också.



                                                                                                Svenskt!





                                                                            Vinkade till denna kvinna också.



  Ground Zero, där World Trade Center stod innan. Mest en byggarbetsplats, men det var häftigt att vara där.



                                                                                      Action in the city!



                                                          Hahah vi var sjukt turistiga. Men polisen njöt :P

Jag är framme hos min värdfamilj, och jag trivs! Kom fram fredag kväll, och nu är det söndag förmiddag. Igår kändes allt så nytt och konstigt och endel saker var inte exakt som jag tänkt mej. Skypade med mamma och grät. Men min mamma är bäst! Och nu trivs jag jättebra i värdfamiljen! Tror mest att jag var trött igår. Men jag lever, jag mår bra, och framför allt: JAG BOR I USA!

over and out

Kommentarer
Postat av: Maja

Fan vad kul! :) Och bra att du trivs!

2010-09-12 @ 18:53:02
URL: http://frokenbrus.blogspot.com
Postat av: Annie G

wow lollo, du e verkligen där!! coolt :) va gött att du trivs! fattar du hur ressugen jag blir när jag ser alla N.Y-bilder!!!

kram

2010-09-12 @ 21:32:13
Postat av: Maria I

Härligt att höra att du äntligen är framme och trivs! Och jättekul att se bilder också, hoppas att du fortsätter blogga. :) Kram på dig!

2010-09-12 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0