Long lazy day.


Idag har det varit en lång dag, men en lat dag. Jag hade rätt svårt att somna i gårkväll, låg vaken i ett par tre timmar innan jag äntligen somnade, och då låg jag med huvudet i fotändan o fötterna i huvudändan :P Orkade inte ligga still längre, man måste ju få lite omväxling. Men jag sov inte så värst länge, för jag vaknade ca 4 timmar senare, klockan 7, och då gick jag upp. Så tidigt har jag inte gått upp på hela sommaren! Men jag försöker ju vända tillbaka dygnet lite.

Kommer dock få vända det ännu mer när jag kommer till USA, 6 timmars tidsskillnad. Men det är ett senare problem ;)

Nu ska jag kolla på film med mamma, antagligen sista mys-hemma-film-kvällen med henne på länge länge..

                        
                                                                             Det blir Elf. Julstämning!

Kommentarer
Postat av: Tinde

Hahah sådär gör jag också när jag inte kan sova! vänder på mig!

2010-09-01 @ 23:04:48
URL: http://tindes.se
Postat av: Tinde

Hahah sådär gör jag också när jag inte kan sova! vänder på mig!

2010-09-01 @ 23:05:15
URL: http://tindes.se
Postat av: cassandra

hej tac för hjälpen, men alltså jag suger verklgien på movie maker, å jag har ingen aning om hur man ändrar kvaliten eller så? haha (; men när jag sparar filen så sparas den med ett filnamn typ MMVMS eller så och det kan inte SI ta emot, hur gör jag för att fixa det?

2010-09-03 @ 09:34:45
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0