In Sweden.


Okej, för att det inte ska bli några missförstånd så skriver jag här så att alla vet, att jag är hemma i Sverige igen. Jag stannade i USA i en månad. Åkte dit den 7 september och kom tillbaka den 8 oktober.

Kommer nog inte att helt ta bort bloggen, men mest troligt kommer jag sluta blogga (eller det har jag som ni kanske märkt redan gjort). Kanske kommer det ett inlägg nån gång där jag förklarar vad som hände och så, kanske inte. Bloggen var ju till för min familj och mina vänner, och de vet ju redan varför jag åkte hem.

Men jag valde att åka hem, jag gick inte in i rematch. I stort sätt kan man säga att jag ångrade mej, jag upptäckte att jag inte ville bo i USA, inte ville bo tillsammans med an annan familj, inte ville vara au pair helt enkelt. Och jag mådde inte bra av det.

Nu är jag hemma, och jag mår toppen!

Men detta var en au pair blogg, och jag är inte längre au pair, så byebye bloggen!

Måste bara säga att jag är imponerad och lite skraj av hur många som varje dag läst min blogg, även fast jag inte gjort ett enda inlägg! Det är skumt.

Tack för mej! HEj!

Kommentarer
Postat av: malin

vadå åt fel håll? jag somna typ tidigt för att jag aldirg sover, sen vakna jag typ runt 3 för att hon bara är 8 borta i USA, sen blir jag typ trött runt 8 på morgonen för då är det läggdags där borta, typ. hur blir du då?

2010-10-14 @ 12:28:42
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Louise Pettersson Eld

Trist att det inte var riktigt som du kanske hade förväntat dig. men livet som au-pair kan ju inte passa alla.



och jag har tittat in på din blogg många många gånger även fast du ej skrivit för att jag har varit nyfiken på om du skrivit något nytt :)

2010-10-16 @ 23:04:16
Postat av: Nathalie

JajaJA! Vill du och har lust far du jattegarna gora det... :) Skulle vara awesome! ;) Kram

2010-10-29 @ 03:16:59
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/
Postat av: Louise

Men skrev att de dammsuger bara mattorna och sen torrtorkar golven. Hemma dammsuger vi golven, mattorna och sen våttorkar golven. ;)

2010-11-30 @ 11:25:35
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Varför var du inte där så länge??

2011-01-10 @ 17:24:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0