Weird, men skönt.


Fick precis ett mail från familjen i Seattle där jag tror att de skrev att de ångrat sig och inte längre var beredda att matcha, utan ville fortsätta sökandet efter en au pair. Sen berömde dom min video, skrev att dom gillade att prata med mej, och att dom vill ha en utåtriktad, och absolut inte en inåtvänd au pair. Vet inte om dom menade att jag verkar vara värsta eremiten :P Anledningen till att jag bara tror att dom sa så, var för att de avslutade med att skriva att dom att dom förstår om jag väljer att matcha med en annan familj?!

Daah, om dom nu inte vill matcha med mej är det väl klart att jag väljer någon annan?

Lite weird så att säga, det känns typ som om dom läst min blogg, för när vi pratade innan idag verkade det som om det vore självklart att jag vill komma till dom. Och tidigare i veckan skrev jag ju faktiskt att jag verkligen vill till Seattle. Och nu i det senaste inlägget var jag ju väldigt tveksam. Jag skrev ju till och med att det inte skulle göra nått om dom ändrar sig! Och så gjorde dom det! Sammanträffande?

Näh, men det känns aningen långsökt. Vi var helt enkelt inte rätt för varandra, de kände väl det också. De kanske märkte på mej att jag inte var särskilt övertygad..

Men jag vet faktiskt inte riktigt vad dom menade, dom skrev att dom inte uteslöt möjligheten att matcha mej. Var det inte just precis det dom gjorde? :P

Känns gött iaf, för nu slipper jag fundera över hur jag ska göra. Och kan göra mej redo för nya matchningar! Plus att jag har Maryland familjen kvar, borde nog ta tag i det där. Och fundera på om jag ska kontakta dom från Californien. Men helst, några perfekta matchningar i natt, okej? :)

skumt skumt men skönt skönt.

Kommentarer
Postat av: sigrid

Håller tummarna för att det skramlade till i mailboxen! Men bra att de ändrade sig så slapp du tacka nej, även om familjen låter bra i mina öron! Men du gör nog rätt i att inte köra på första bästa familj, det brukar ju bli bäst om man väntar på den famljen som känns jättebra! Som malin gjorde typ :D

2010-05-02 @ 09:24:28
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: malin

lät som ett jävla sammanträffande! men det blev nog ett bra val för er både. den rätta dyker ner fort som satiken i mailkorgen snart.

2010-05-02 @ 10:33:23
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

Ja dom kanske googlade för livet och helt desperat, haha!



Ja men den kommer, imorgon kanske?

har La och maryland skrivit nåt mer till dig?

2010-05-02 @ 10:42:53
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

jaha, ja maryland kanske redan tatt en annan .. tror inte familjer vänta så länge på nån att höra av sig sådär, de vill nog matchas fort liksom

2010-05-02 @ 11:00:36
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

när du minst anar det så kommer den (y)

2010-05-02 @ 11:19:55
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0