Speeeeeed.



Åkte på en sånhär idag, sjukt sjukt fort! Det kändes verkligen som man skulle åka av. Halvt livsfarligt, men man fick en rätt härlig kick av det asså. Körde inte själv, utan satt bak. Jag har aldrig kört motorcykel, det skulle man nog prova nån gång! Men då skulle jag inte köra riktigt så fort :P

Spelade volleyboll idag också, som vanligt på söndagkvällar. Det gick jättebra idag, och det var jätekul!

På au pair fronten har det inte hänt någonting. Det är så mycket som händer runt omkring hela tiden, i skolan och så. Orkar inte ta tag i allt samtidigt så jag stuntar i allt, hihi. Får se om jag får nån mer match i natt, jag hoppas det :)


Kommentarer
Postat av: sigrid

Åh, vad tråkigt!



Men, jag håller tummarna för att det kankse var ngt i dag i stället :



hur ska du göra med de andra familjerna? CA familjen hade ju varit spännande och lärorikt, men kankse inte så lätt :S

2010-05-03 @ 08:55:45
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0