Sista-minuten-Louise, det är jag det!


Hejhej, klockan är rätt mycket med tanke på att jag ska upp om 4 timmar och vara i skolan heeela dagen, till nio på kvällen typ. Vi har projektarbetets dag i morgon, då alla vi treor ska presentera våra projektarbeten för hela stan. Det är som en mässa, alla har varsitt tält eller monter där man redovisar sitt arbete. Eftersom jag alltid skjuter upp allting till sista minuten alltid, så är jag självklart inte riktigt färdig ännu. Håller på o bränna en film som jag gjort till dvd, men de tar en väldig tid!

Sen ska ja sova så fort jag bara kan, 3 timmars sömn är kanske inte helt idealiskt. Men men, vad gör man väl inte? Har ju iaf kunnat ta det lugnt innan. Har jobbat järnet idag, klippt, klistrat, skrivit, lånat böcker, fixat massa material och så. Det blir nog bra det här! Har några timmar på mej i morgon att förbereda, och DET BEHÖVS! Måste skriva ut saker, klippa, klistra, möblera o massa skit. Men min taktik att skjuta upp saker har funkat hela livet så varför inte? :)

En bra grej med att va uppe sent är att man kan svara snabbt på mail man får från USA. Dom kommer ofta på natten med tanke på tidsskillnaden. Jag har tackat nej till den senaste familjen, som ville ha två au pairer, men däremot har jag mailat med mamman från Californien!

Vi ska prata på torsdag, klockan 10 på kvällen. Det blir kul :)

Nu ska ja vänta nån timme till på att filmen ska bli klar, buhu :( vill sova!

Update: Självklart somnar jag ifrån datorn, och ännu mer självklart försover jag mej. Hoppas jag hinner bli klar i tid.


Kommentarer
Postat av: sigrid

Men vad roligt! Kulkul! Hoppas det går bra på torsdag kväll, är det sype leler vanligtelefon?



Japp, om det känns superbra redan innan brukar det inte slå fel P

2010-05-05 @ 10:26:08
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0