Match number sixteen.



Det skulle faktiskt vara skönt att pausa matchningsprocessen tills min referens är inne. Det är så svårt att veta vad man ska göra nu när man får matchningar. Om jag vet redan innan att jag kan få yngre barn om ett tag, så är det onödigt att ens prata med familjer nu. För jag behöver inte mer övning. Denna familjen verkar bra som familj, men men, jag tror det blir ett hejdå innan vi pratar. Ska ringa SI senare idag angående om referensen ska va på ett eller två papper.

City, State: newtown, CONNECTICUT
Gender and Age of Children: Female-10 ,Female-5
Pets: Dogs

Snart blir det lite skola. Nu frukost.

Kommentarer
Postat av: malin

men man kan pausa sin ansökan, så familjerna inte hitta den, en kompis gjorde de, för hon hade samma problem som dig, så hon pausade tills allt var klart (y)

2010-05-25 @ 12:14:41
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0