Match number seventeen.



Fick en till matchning, den första i Florida. Om dom hade bott i New Jersey, Connecticut eller något där uppe hade det nog blivit nej direkt. Och det är det väl egentligen nu med, det borde det vara. Jag väntar ju på att få matchas med småungar.

City, State: WINDERMERE, FLORIDA
Gender and Age of Children: Male-13 ,Female-7 ,Female-5
Pets: Cats ,Dogs

Stämmer inte exakt, enligt deras brev har de två hundar och en kanin. Men katt och kanin är väl typ samma då antar jag ;)

Det finns flera saker som är bra med familjen. T.ex. är de kristna, det gillar jag. Sen bor de i Florida. That's it, typ. Men jag har ju inte pratat med dem, så man vet ju inte mycket än. Det negativa är väl djuren och åldrarna på barnen. Jag har fått mail från mamman som vill boka tid för intervju.

Det har jag fått från den förra matchningen också, men jag är lite kluven med hur jag ska göra.

Jag tycker det känns jobbigt att matchningarna rullar på och är så många i antalet nu. Vem som helst som läser min blogg borde tycka att jag är superkräsen. Men egentligen har jag bara ett stort krav. Och det är ett krav som ännu är utom räckhåll. När jag väl får matchningar med yngre barn, tror jag det kommer gå mycket fortare att hitta familj. Så kräsen är jag inte. Men klart jag vill att det ska bli bra!

Jag ringde SI innan, och det här var första gången jag störde mej lite på dem. Mer om det nån annan gång. Eller ingen gång. De är bra iaf :)

EN SKOLDAG KVAR!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ha, okej! Nä det är sant oc om de andra 200 timmarna ligger inom räckhåll så ska du ju fortsätta hos SI :D



Oh, florida, vas härligt! Men jaja, vi hoppas att du kan få lite matcher med småkids nu :D

2010-05-26 @ 09:56:12
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0