Match number eight.



Min åttonde matchning :)

City, State: TAKOMA PARK, MARYLAND
Gender and Age of Children: Male-9 ,Female-11
Pets: Cats

Redan på barnens ålder så kände jag ett det blev ett nej. När jag läste vidare så såg jag att flickan var väldigt utvecklingsstörd, hon behövde hjälp med allt och var som ett småbarn i tanken. Jag skulle inte klara det. Läste iaf brevet dom skickat, och sedan svarade jag det typiska:

Dear ***** family,
 
Thank you for paying interest in me as your au pair. You seem like a wonderful family, but unfortunately I don't think we are the right match for each other.
I wish you all luck in finding a new au pair!
 
All the best,
Louise

Jag funderar fortfarande över om jag ska ändra i min ansökan så att jag inte vill ta hand om barn med speciella behov, och om jag ska ändra så att jag inte vill ta hand om barn över 6 år. Jag är rätt duktig på att fundera, men sen händer det inte särskilt mycket mer.

Nu ska jag göra mej i ordning, åka till skolan, göra nationellt prov i engelska med nästan 39 graders feber, och sen åka till min syster i Värmland. Kommer hem sent i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0