Mardröm.


I natt drömde jag en hemsk dröm! Jag är scoutledare för en patrull med tjejer som är mellan 11 och 13 år, och detta hände en kväll på scouterna. En scout följde med mej för att hämta något att dricka, en läsk. Det fanns tre olika sorter. Bananläsk, äppelläsk och päronläsk. Dessutom fanns det mineralvatten. Ungen kunde inte bestämma sig vad hon ville ha. Hon stod hur länge som helst och velade, och jag klarade inte av det. Jag tappade tålamodet och slog henne. Mycket. Hon låg ner på marken och jag boxade henne i magen, misshandlade henne.

Det hela blev filmat av en övervakningskamera (varför har man en övervakningskamera i ett läskförråd?) och min mamma såg händelsen. Efterår när jag upptäckte detta frågade jag min mamma om jag skulle få en prick i polisregistret för det här, och det trodde hon. Jag fick panik. För att få åka som au pair måste man vara prickfri i polisregistret! Tänk om detta kom fram, då skulle jag inte få åka! Dessutom skulle jag nog aldrig få jobba på särskolan igen, eller någon annan skola eller dagis, om det stod barnmisshandel i mitt register. Mitt liv skulle bli förstört! (Det fanns ingen tanke på att jag skulle hamna i fängelse eller något annat straff, utan det var bara att jag skulle få en prick)

Jag var tvungen att se till att ingen fick reda på detta, men det skulle inte bli det lättaste. Mamma skulle vittna emot mej, barnet skulle antagligen också göra det, men jag visste inte hur mycket hon hade berättat för sina föräldrar och så. Jag hoppades att hon höll tyst. Dessutom fanns hela misshandeln på film. Men, jag lyckades sno bandet! Det låg alldeles lägligt och lättåtkomligt på golvet i läskförrådet. Om jag tog det och gömde det, så fanns det inga bevis! Endast mammas vittnesmål. Antagligen skulle tjejens blåmärken och vittnesmål räknas som bevis, men så långt tänkte inte jag.

Mamma berättade för alla vad som hänt, men folk visste inte om de skulle tro på henne eller inte. Sen sa jag till mamma att jag var full när jag gjorde det, vilket gjorde att hon hade mer överseende med det hela. (Som om mamma skulle tycka att något var okej för att man druckit!) Jag sa att jag lärt mig min läxa, blivit rädd, och aldrig mer skulle dricka igen! Jag hade dock inte varit full, bara druckit ett par klunkar cider eller nått. Men ändå.

Till allt annat folk sa jag att jag var oskyldig. Nästa gång på scouterna kom inte den tjejen som jag slagit. Folk var lite misstänksamma då, men jag erkände inte. Det var svårt att veta var jag skulle gömma filmen också. Först tänkte jag gräva ner den, men då kanske någon skulle hitta den. Sen gömde jag den under min madrass, men den skramlade för mycket när man låg på den. Då hade den blivit förvandlad till en tändsticksask.

Jag var väldigt glad när jag vaknade, även om panikkänslan var kvar ett tag. Jag fattade dock att det bara varit en dröm. Underbart! Då kan jag fortfarande åka som au pair!

Ganska sjuk dröm. Jag är inte direkt den våldsamma typen, jag skulle aldrig misshandla ett barn, eller någon annan heller för den delen! Och jag om någon borde förstå hur svårt det är att välja mellan olika läsker, haha. Jag har typ alltid massa beslutsångest. Senast igår kunde jag inte bestämma vad jag skulle äta när vi var på café.

I dag ska mina nya referenser fyllas i, hoppas allt går som det ska!

Have a nice day :)
 

Kommentarer
Postat av: malin

nu är det såååå nära :D

2010-05-28 @ 12:56:12
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Martina

Kan du inte lägga upp din video till ansökan? :D Jag ska försöka göra en, man har absolut ingen inspiration :P

2010-05-31 @ 12:47:33
URL: http://joietoujours.blogg.se/
Postat av: Martina

I see, men jaa du får jätte gärna maila mig den om du vill! :D Jag börjar panika lite, känns ju jätte löjligt att sitta och prata in i kameran ^^ haha

2010-05-31 @ 16:48:33
URL: http://joietoujours.blogg.se/
Postat av: sigrid

Tack :) Systemkamera is the shit : )



Hoppas det kommer lite matchningar nuu! Lite spännande och läsa om det!



Och tänkte inte heller ta ngn försäkring, pga vi hade typ ngn som räckte och täckte :)

2010-05-31 @ 18:14:03
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0