Inget Maryland, och ingen ny matchning.


Jag har inte fått nån ny matchning över natten, men ett mail från familjen i Maryland. Jag har inte hört av mej till dom en enda gång sen vi pratade i onsdags, så jag fattar ju att de skulle välja nån annan då. Jag har ju inte visat intresse. Så de har matchat med en annan au pair, och jag hoppas verkligen att det går bra för dom, för dom var jättehärliga!

Men jag skulle tycka det var alldeles för jobbigt med vegetarisk kost och kosher, och schemat var lite sisådär. Ungarna var supersöta dock, men man kan ju såklart inte bara gå efter det. Man får gå efter helheten!

Och familjen från Californien verkar det som att jag låter rinna ut i sanden. Jag har inte svarat på deras mail om att de vill prata med mej. Jag kan verkligen inte bestämma mej! Det är ju inte vad jag tänkt mej från början, men det kan ju va bra ändå. Men som sagt eftersom jag är så slö och dum, så kommer dom nog hinna matcha med nån annan innan jag hinner få ordning på mina tankar. Men det gör mej inget, tror jag.

Ledig måndag iaf, det är skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0