FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!



JAG ÄR BRA! Bäst typ! Äntligen!

Jag har väl inte riktigt tagit studenten, det gör jag den 5 juni. Men jag har INGA mer läxor, INGA mer inlämningar, INGA mer prov och INGA MER LEKTIONER!

Det är så galet galet galet skönt!!!

Nu är jag fri som en fågel! Nu är det helg, och nästa vecka består av klassdag, bal och student. Aldrig mer ångest över skolarbeten som hänger över en, aldrig mer nervositet för att få reda på ett betyg. Aldrig mer tidiga morgnar för att hinna med bussen till skolan, och aldrig mer skolmat, aldrig mer stress! Aldrig mer!

Lycka!


Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis :D

2010-05-27 @ 23:14:40
URL: http://bitterhaggorna.blogspot.com
Postat av: malin

Ja dom ha väl höjt den med sådär 80 spänn eller vad det är, den höjs ju typ hela tiden, men jag hann precis :P

2010-05-28 @ 09:35:29
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0