Fixat 200 timmar som väntar på att godkännas.


Louise Wahlström har nu laddat upp två nya referenser på totalt 321 timmar, varav 291 är med barn under 2 år de senaste 3 åren! De har dock inte godkännts ännu, och jag vet inte hur lång tid det tar, efterson SI antagligen först ska ringa till de som skrivit referenserna. Jag hoppas det går fort, och att inget krånglar!

Jag kommer inte kunna slappna av förräns jag till 100 % vet att jag kan få matchningar med barn under 2 år. Men när jag får det kommer jag vara den lyckligaste i världen!

För det, kombinerat med att jag tar studenten om 5 dagar, är helt sjukt galet underbart! Jag är bara rädd att något ska krångla. Men Gud är på min sida, så det borde fixa sig fort som bara den :D

Förlåt att jag inte uppdaterat på några dagar, själv blir jag galen på folk som inte uppdaterar. Känner inte att jag haft något av värde att skriva. På torsdag är det bal, och på lördag student. Då utlovas det mycket bilder på bloggen!

Idag hade vi föreläsning om vett och etikett inför balen och studenten. Gör si och gör så. Inga armbågar på bordet, sitt rakt, och dutta med servetten, gnid inte! Haha! Vi hade dansträning också, tillsammans med sin balpartner, och en sak kan jag säga: Det kommer bli trångt på dansgolvet!

Adios

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad bra :) Hoppas att de godkänns nu så du kan börja matchas med familjer med yngre barn :)

2010-06-01 @ 01:09:39
URL: http://sofiesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0