Aldrig mer projektarbete.

                          

Hurra! Aldrig, aldrig mer projektarbete! Det är slut nu! Så göttans göttigt!

Idag var projektarbetets dag, då alla treor ställer ut sina projekt i en mässa på skolan. Gympahallarna fylls med små tält där alla presenterar vad man har gjort. Jag kom till skolan halv 9 och började direkt klippa, klistra och skriva ut saker. Höll på med det till klockan 12, sen gjorde jag i ordning i mitt tält, sen kom massa folk och kollade. Det var sjukt stressigt innan man fått upp allt. Hann inte äta nånting, så jag snodde åt mej massa godis, muffins och popcorn. Det är det bästa med mässor :) Man får alltid massa gott i alla tält.

Det gick bra iaf, min handledare läste igenom min rapport och sa att den var jättebra och att jag inte behövde ändra någonting. Skitkul med tanke på att jag inte alls var klar med den, utan bara skrev ut vad jag gjort hittills. Hihi, då slipper ja göra klart den. Never ever projektarbete igen!!

Ingenting har hänt på au pair fronten idag, vilket gör min blogg rätt seg att läsa tror jag. Men det finns ju inget att skriva om det inte händer nått. Vill ändå få upp åtminstone ett inlägg om dagen, så därför blir de lite sånna här allmäna inlägg. Men förhoppningsvis får jag snart mer au pair grejer att skriva om! :)

I morgon blir det obduktion. Sånt vi sysslar med på OP förstår ni..



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ojdå! Vad skönt, kommer ihåg när jag var färdig med mitt projekt arbete, det var en lättnad! Vad gjorde du ett arbete eller ngt annat?



Hoppas det rasslar till mycket nu i helgen i din inkorg!

2010-05-06 @ 19:50:03
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0