Acceptance pack.


Jag tror att detta är vad som kallas för acceptance pack, som man får när man blivit antagen till programmet och ska börja matchas med familjer. Jag hade glömt att det skulle komma. Känns lite onödigt med tanke på att jag redan skulle ha hunnit matcha ungefär tio gånger om jag ville. Det stod inget vettigt, och inget jag inte redan visste i de här papprerna, så dom lästes inte så noga.

Ändringen har godkänts nu, och i fortsättningen kan jag bara matchas med familjer som har barn under 6 år. Det känns kul och spännande nu, jag vill hitta drömmen!

En bild på vårat lilla husdjur kan jag bjuda på också.  Jag bor i skogen, så det är inte ovanligt med massa rådjur och älgar och rävar och annat bös i trädgården. Men denna älgen har nog bosatt sig vid vår studsmatta. Hon har varit här precis hela dagen. Och hon är inte rädd för fem öre. Har pratat lite med henne, trevligt sällskap asså. Men jag tycker det är ganska tufft att vi har så stora djur springandes löst. Det finns nog lite tyskt i mej asså ;)

Idag har jag spelat sims3, kollat one tree hill, och spelat sims3. Inte en enda skoldag denna veckan!

hihi hoho

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åh, hoppas hoppas att det kommer en familj du gillar bättre snart! Det är ju superjobbigt att få familjer och hålla fast vid dom bara för att..man kanske inte tror att det kommer ngn annan, eller bättre! Men du har ju fått ganska många matchningar och antagligen kommer det komma en familj som du gillar nu när du ändrat :)



Jag vet, det var typ sjukt bra presenter, men undra om man kan köpa det även om barnen inte gillar fotboll, jag menar det är ju ändå lite roligt med fotbollströjor och så :)

2010-05-12 @ 09:30:48
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: malin

nejmen är du i matchningsprocessen? ;D hade jag ingen anniiing om :O

2010-05-12 @ 10:35:49
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: annie

hihi, undrar vad älgen gör när ni inte ser på:) nån gång får du spionera på den så att den inte hoppar studsmatta!

2010-05-13 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0