Sommar sommar sommar.

                                            
                                                                         The number one girls in OPB07 <3


Igår hade vi klassdag, sista klassdagen någonsin! Underbart väder, härlig sommarvärme och sol. Vi var ute på en badplats och solade, spelade kubb, grillade och badade. Det var bara jag som badade, men ändå. Jättemysigt! Inte så många som kom, och vi var inte där jättelänge, men det var lagom :)

När vår lärare först sa att han hade hyrt en badplats åt oss trodde jag inte någon skulle komma. Vi är så galet lata i vår klass, ligger hellre hemma och slöar. Men det är sjukt mycket bättre att ligga tillsammans och slöa, vilket vi också gjorde. Mys!

Idag är det baaaaal! Om en timma kommer Mudd, Frida och Annie hit. De ska fixa mitt smink och min frisyr. Blir nog superbra! Jag hatar egetnligen allt vad klänningar och håruppsättningar heter, men får väl göra ett undantag från det idag. Så senare idag, eller mest troligt i morgon kommer det upp bilder på hur fina alla var :)

Älskar vädret.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Oh, men vad skoj! De svarar säkert snart! Och som sagt - gå på känsla inte bara på logik, det är inte alltid rätt :P



Njää, jag hade nog skippat det där med den ny födde, känner att det är mycket ansvar och man får ju ingen fritid, du måste alltid ha full fokus! Men min kompis, hon som är au pair i london, hon tar hand om en ny född, eller hon var 2/3 veckor när hon kom, och hon trivs jättebra med det och dessutom hade hon INGEN erfarenhet av barn innan hon blev au pair!

2010-06-03 @ 17:27:40
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0