Oh no.


Det var ju en annan familj som ville matcha med mej, som jag tackade nej till efterson jag matchade med min grekfamilj. De hade skickat 174 bilder som jag inte kollat på när jag tackade nej, men jag kollade på dem nu. Det borde jag verkligen inte ha gjort.

De bodde i ett slott! Det var det sjukaste största hus jag någonsin sett, de hade egen pool och allt var bara jättesnyggt, nytt och galet stort! De bodde i världens finaste område, där alla hus var så gigantiskt stora och snygga. Jag fick lite ångest där. Där kunde jag ha fått bo!

Så snälla, nu vill jag att alla kommenterar och säger att de säkert var en jättehemsk familj som jag inte alls skulle ha trivts i, för det behöver jag verkligen höra!

Please,

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ääh men skryter de bara om sånt där så är det inget att ha! Du hade bara varit en anställd som bara skulle jobbajobbajobba och ungarna hade varit jäävligga serru!

2010-06-09 @ 00:02:33
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: malin

det är väl ändås familjen och barnen som ska vara perfekta? vilket du inte skrev nåt om, utan bara huset? så klart dessa inte var en bra match.

2010-06-09 @ 13:58:56
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Lollo

Familjen är viktigast, resten spelar ingen roll. Tror inte att du skulle ha trivts med en dålig familj i ett supersnyggt hus.

Ytlighet är inget att ha!

2010-06-09 @ 14:02:53
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: sigrid

Den andra familjen var suuperbra toppen matchning! du ska inte bedömma familjens boende det är familjen du ska bedömma!



Skönt att få ett avresedatum under 100 dagar! Gaad, såå sköönt snart gäller det för dig med.. soo happy - dock synd att du inte får fler matchningar det är ju såå roligt att läsa om!

2010-06-09 @ 15:26:25
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja gör som jag blir tillsagd och vet du va ?! Jag tror såhär.. Visst det hade vart sjukt häftigt att bo där i slottet och ha världens lyx runt sig, MEN, efter några dar betyder inte det ett SKIT! Tänk om barnen är bedrövliga.. bortskämda snorungar som man helst av allt vill ta och dänga i väggen, INTE KUL!

och tänk allt annat som kanske är BLÄÄÄ, då spelar nog inte poolen och det stora huset så stor roll trots allt..!



Den andra familjen lät ju underbar OCH du ska helt klart gå efter magkänslan! Jag tror och hoppas det kommer bli alldeles TOPPENBRA för dig :)



HEJA LOLLO!



2010-06-09 @ 16:58:26
Postat av: Tinde

äsch huset är inte det viktiga! det har jag verkligen förstått.. jag hade också en dröm om att få bo i ett gigantiskt typiskt amerikanskt hem, men om man inte klaffar med familjen, så hur ska man kunna trivas i det fina hemmet? du kommer få det bättre hos din grekfamilj :)

2010-06-09 @ 22:16:25
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0