Match number twenty.



Match nummer tjugo! Måste nästan firas på nått sätt. Jag vet! Vi tar o springer runt i korta vita klänningar, skriker, sjunger och åker lastbilsflak! Perfect.

City, State: Winchester, MASSACHUSETTS
Gender and Age of Children: Male-2 ,Male-0
Pets: Dogs

En tvååring och en baby. Gillar åldrarna i den här familjen lite bättre än i förra matchningen tror jag. Bara två barn, en liten och en pytteliten. Men den pyttelilla är iaf född. Gillar inte hundarna, två stycken. Fick bild på dem, usch säger jag bara. Men åldrarna på barnen gör nog att jag ändå vill prata med dem, men jag är så galet stressad och har inte tid! Men efter i morgon, då har jag all tid i världen.

Det har hänt mer på au pair fronten idag, skriver ett till inlägg om en stund.

Nu måste jag stressa lite!

Kommentarer
Postat av: Tinde

HA EN UNDERBAR DAG IMORGON! det kommer bli den bästa dagen i ditt liv! lycka till och grattis!!

2010-06-04 @ 23:42:41
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0