Match number twenty-one.



Bara för att jag ligger uppe halva nätterna och kollar på Vampire Diaries så är jag vaken när jag får mina matchningar. Det är spännande när man får mail från [email protected], men nu när jag redan matchat så tänkte jag "snälla låt det vara en familj jag inte är intresserad av!" Vill ju inte få en supermatchning nu, för även om jag är helnöjd med min familj så funderar man ju om man gjort rätt o.s.v. Vill som sagt inte ha nån bra matchning iaf. Ni förstår nog.

Men kolla här då,

City, State: Washington, DISTRICT OF COLUMBIA
Gender and Age of Children: Female-11 ,Male-7
Pets: Dogs

Något för mej? Nope. Läste deras essay lite slarvigt, och det visade sig dessutom att pappan är svensk, och båda föräldrarna kan svenska. Trist.

I'm up for English and Greek!

Väntar tills i morgon med att skicka till dem och säga att jag redan matchat. Nu ska jag sova. Har mailat SI om att jag matchat med, så antagligen tas jag bort från matchningsprocessen snart. Skriver mer imon!

gOD NATT

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Men då blir det ju säkert perfekt att ordna playdates. För då är barnen 5, 6 och 7. :D När åker du till usa? :D

Ja, jag har msn, [email protected]. Tyvärr använder jag den inte så mycket längre. men ibland är jag inne, så du kan ju lägga till mig om du vill. :)

2010-06-08 @ 14:49:22
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0