Jag är frisk.


Okej så då har jag varit på hälsoundersökning. Kändes så sjukt sjukt onödigt. Det enda snubben gjorde var att lysa med en ficklampa i min hals o i öronen, sen bara kryssade han i alla rutor. Hade jag kunnat göra själv. Jag fick "good" på hälsoskalan, för att få "excellent" tyckte han att man skulle vara elitidrottare, haha. Jag kunde inte göra TBC-test hos honom, men ska ringa vårdcentralen imon och se om dom kan fixa nått. Fick betala 300 kronor för det hela. Billigt om man jämför med vad jag hört att andra fått betala, men dyrt med tanke på att jag fick betala för att få några kryss ifyllda. Men men, nu är det gjort :) Och jag behöver inte gå tillbaka till honom efter att jag gjort testet, utan ja kan kryssa i det själv.

Nu blir det fotboll, fruktsallad och film. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0