Glad midsommar!


Glad midsommar allihopa! Det har verkligen blivit mindre bloggande sen jag matchade med min värdfamilj, men det säger ju sig självt. När det finns nått att skriva så skriver jag. Men jag älskar iaf min värdfamilj, och längtar verkligen tills jag ska dit!
                                                    
Imorgon/idag är det midsommarafton iaf, och för att fira detta drar jag och några vänner till Liseberg! Jag älskar liseberg. Och jag älskar vänner. Så bättre än så kan man ju knappt fira midsommar. Ska minsann se till att hitta lite jordgubbar där med. För det är mums!

Bild från två år sen tror jag, när vi var gratis på liseberg för att vi är så coola scouter ;)

Hoppas alla får en trevlig dag, vad ni än ska göra!


Kommentarer
Postat av: malin

hur kan man älskar någon man inte känner? :P

2010-06-25 @ 12:08:11
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0