All of my matches.


Här kommer en sammanfattning av alla matchningar jag fick.



1. Princeton Junciton, NJ. Två pojkar på 6 och 9 år. En katt, en hund. Speciella behov.

2. Wyndmoore, PA. En flicka på 11 år. Två katter, en hund.

3. Highland Park, IL. Två pojkar på 7 och 12 år. En hund. Speciella behov.

4. Seattle, WA. En flicka på 5 år och en pojke på 2.

5. Rockville, MD. Två pojkar på 2 och 4 år.

6. Los Angeles, CA. En pojke på 7 år. En katt. Speciella behov.

7. Philadelphia, PA. En flicka på 4 år och två pojkar på 5 och 2. En katt.

8. Takoma Park, MD. En flicka på 11 år och en pojke på 9. En katt. Speciella behov.

9. Oxford, CT. En flicka på 5 år och en pojke på 4. En hund. Speciella behov.

10. Heath, TX. Två flickor på 11 och 9 år. Massa djur.

11. Wynnewood, PA. En flicka på 8 år och en pojkje på 6.

12. Evanston, IL. Två pojkar på 9 och 12.

13. Westport, CT. En flicka på 4 år och två pojkar på 8 och 10.

14. Cockeysville, MD. En flicka på 4 år och en pojke på 2. En hund. Speciella behov.

15. Bethesda, MD. Två pojkar på 9 och 11 år. En hund.

16. Newtown, CT. Två flickor på 5 och 10 år. En hund.

17. Windermere, FL. Två flickor på 5 och 7 år och en pojke på 13. Två hundar, en kanin.

18. Potomac, MD. Två flickor på 6 år.

19. Walpole, MA. En flicka på 3 år, en pojke på 6 och en ofödd. En hund.

20. Winchester, MA. Två pojkar på 2 och 0 år. Två hundar.

21. Washington, DC. En flicka på 11 år och en pojke på 7. En hund.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: tack så mycket! Jag ska verkligen försöka uppdatera mera. Och få in allt från orenationen. Men nu när jag har min egna dator med internet så kan jag uppdatera lite så här på nätterna.

Ja jag åker också med SI. De au pairer jag har träffat här som åker med CC har varit så avundsjuka att vi bor på hotell. För ingen gillade skolan. Och hotellet är ett riktigt fint hotell. Jag hade trott det skulle vara lite halvdant, men det var ett riktigt fint hotellt. Inte behöver du bära upp dina väskor till hotellrummet heller. ;)

B är min familjs nuvarande/gammla au pair. Hon kommer stanna här till ca 10 juli, så jag kommer umgås en hel del med henne.

2010-06-28 @ 07:01:27
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sigrid

IH, det var ganska många! Hoppas nu att du valde rätt, men det känns som du fick en toppen familj!



Du ör den enda som jag har läst om som fått en match i CA från SI.. på CC verkar det som att jättemånga kommer till CA :)

2010-06-28 @ 08:25:09
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: malin

ja det är bäst att du gör klart DS160 innan du bokar tiden, du måste beställa hem Personbevis 120, men allt sånt stå i mailet du ska få från SI med filer man öppnar, med allting .. stå en pricklista där.

2010-06-28 @ 16:49:10
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Ja det tycker jag med. Lyxigt att få bo på fint hotell. framför allt när vi själva inte betlar ett öre för det. :P Jag tycker maten var okej. Det var ju typ amerikansk mat, men den var okej. vi åt någon pasta, tacos, pizza, någon köttgryta, mackor och kyckling till mat under min tid där. Och frukosten var en ganska stor hotell frukost, en amerikansk sådan, med beagels m.m.



B kommer från tyskland. Vad annars liksom? ;) alla au pairer är frå tyskland. :P haha

2010-06-28 @ 17:44:47
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0