Update.


Yasou allihopa! Måste säga att jag börjar bli grym på grekiska. Kan räkna snabbt och långt, och säga massa fiffiga saker. Okej inte massa. Men lite. Längtar längtar längtar tills jag flyttar in hos min värdfamilj. Allt känns toppen, helt perfekt med underbar känsla och bara bra grejer. Det går inte en dag utan att jag tänker på och ser fram emot äventyret i USA. Man kanske inte borde ha för stora förhoppningar, men jag kan inte hjälpa det. Jag tror det blir toppen!

I torsdags träffade jag några gamla klasskompisar från OPB07. Vi spelade minigolf, åt glass och badade. Det var jättemysigt att träffa tjejerna igen, har gått jättelång tid ju! Och längre kommer det bli. Ett år ungefär. Antagligen mer. Vi hade en jättetrevlig dag iaf. Snyggaste banan är på bild nedanför. MU.

                   

I fredags vet jag inte vad jag gjorde, men lördagen och söndagen spenderades med underbara vänner ute i solen i kanoter. Vi paddlade mellan typ 12 och 7 på lördagen, med tanken att vi skulle stanna halvvägs för att laga mat, och sedan fortsätta till vår slutdestination. MEN, när vi blev hungriga och trötta och stannade för att äta så upptäckte vi att vi glömt T-röden i bilen. Då hade vi inget o laga mat på, så det blev bara att paddla vidare ela dagen, för att sedan äta mycket gott bacon och makaroner.

Kvällen var helt galet knottfylld, men lätt värt det. Det blev mycket sol, bad och skratt iaf :)



I dag, alltså måndag, har jag handlat mat (duktig duktig), städat rummet (duktig duktig), tvättat (duktig duktig) och kollat på filmer (duktig?) Det blev först 500 days of Summer, en riktigt bra film faktiskt. Helt klart värd att se. Sen kollade jag på PS. I love you. Har sett den innan, den är bra ibland. I kväll var den rätt bra :)

Har förresten kollat klart på Dear John också, fick ett tips av en snäll människa på var jag kunde se den online. Jag hade ju sett första halvan, och den var superbra. Andra halvan sög. Men det var rätt kass kvalité på filmen med. Men det var inget bra slut alls. Tråkigt. Men bra att jag fick se klart den!

Nej nu börjar det bli sent, och jag ska på TBC-test imon. Om 8,5 timmar! Undrar vad det kostar, det har jag inte frågat. Det ska nog gå fort iaf, och sen är jag nästan klar med alla au pair-grejer. Okej, det där var helt klart en överdrift. Måste åka till ambassaden, fixa visum, betala massa avgifter, köpa resväskor, packa, tömma mitt rum! Det sista kommer bli svårt. Om 62 dagar flyger jag, då ska mitt rum vara snyggt och ganska tomt, så att det kan användas av övriga familjen när jag är borta. Mitt rum. Men jag får ju tillbaka det. Om jag kommer hem, mohahaha.

Nej men det är klart jag gör.

Yasou,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0