Två månader.


Två månader kvar i Sverige. Två futtiga månader! Jag längtar :D



Det är 61 dagar, det är 9 veckor (minus en dag) och det är 2 månader. Om två månader pyser jag, om två månader flyttar jag. Till USA! Till Potomac i Maryland. Hittar inga speciella bilder från just Potomac, så det får bli en bild till från huvudstaden, som jag alltså kommer bo 20 minuter ifrån. Platsen på denna bilden, Washington Monument, är ofta med i filmer. Mycket i DC är ofta med i filmer. Tänk att snart kommer jag gå där, snart kommer jag bo där! Snart kommer jag kunna säga när jag kollar på film, där har jag varit, där har jag gått ;)

Jag längtar verkligen. Det finns inget som håller mej tillbaka, ingen anledning till att jag inte skulle vilja åka. Detta är perfekt för mej. Och det är snart. Måste fixa visumet klart..
Och så ska jag tillbaka till vårdcentralen på fredag för att checka om jag hade nån tbc. I guess not.

Sen i helgen bär det av till Hönö, utanför Göteborg. Har aldrig varit där, men det blir nog kul!

Två månader, det går fort!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Hi, ja ganska konstigt.. men skönt att ha lite kvar hemma skulle ajg tro.. eller ;)

2010-07-07 @ 12:34:40
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie- Blivande au pair

Det är verekligen blandade känslor nu när det närmar sig.. När det var typ 3,4 månader kvar ville jag bara åka nu, nu, nu! Men med bara ca en månad kvar vill jag både åka NU och stanna i Sverige ett patr månader till för att det är så mkt jag vil hinna med här hemma innan jag åker. Kluvet, det är ordet! Ibkand taggad till tusen, ibland osäker. Ja, verkligen kluvet!



Jag tror att jag ska ta min gamla resväska, den är STOR! Om inte den är för sliten, vi fåpr se.. dd?



Vi får diskutera säsong 2 sen när den har börjat i höst!! ;D

2010-07-08 @ 21:29:40
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0