Sur, arg. Dum förmiddag.


Skulle på TBC-uppföljning idag. Man gör ju först testet, sen kommer man tillbak tre dygn senare för att se om kroppen reagerat nått. Det skulle ta 5 minuter. Det tog 3 sekunder. Men, jag fick vänta i en timma innnan de tog emot mej! Jag satt så snällt i väntrummet, men de hade glömt bort mej, så när jag sa till undrade de varför jag inte sagt något tidigare. Sen kollade hon på min arm i korridoren, 3 sekunder, och sa "Nej men det var ju inget, du kan gå".

Sån slöseri med tid! Jag hade ju bråttom idag, så jag är inte jättemunter. Ganska tråkigt att sitta i väntrum i en timma.

Men nu åker jag till havet några dagar!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Okej, när är det du ska åka till USA då?



Japp, det finns begränsningar. Kolla på SAS eller Lufthansa, där står det.

Min är precis det exakta måttet man får ha till.

2010-07-09 @ 20:03:25
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, ja jag har inte gjort så mycket reklam för mig så det är inte så lätt :D Ja men visst är det! Men dom flesta aupairer har reda fått familj ju, vet du någon mer blogg som är i matchningen? :) Match 5 från Virgina valde en annan, tråkigt, för jag hade precis börjat fastna för dom och match 6 har jag inte pratat med på en vecka, jag tror dom kommer vilja matcha med mig, men jag kommer tacka nej, det är nånting med magkänslan där som inte stämmer, antar att man måste gå på de. CC fungerar typ precis som SI, jag betalar inget förens jag fått familj, men har inte fått några matchningar från CC än, jag tror det kommer gå segt från dom, SI känns bättre! :)

2010-07-12 @ 10:05:43
URL: http://joietoujours.blogg.se/
Postat av: Nathalie- Blivande au pair

Tack så mkt Lollo! Jag lovar att jag säger till! :)

Btw, har du sett de sista avsnitten av vampire diaries säsong 1? Jag blir galen om jag inte får se dem innan jag åker iväg!!!! ;P

2010-07-12 @ 18:25:08
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/
Postat av: Nathalie- Blivande au pair

Taaaack! Du anar inte vad jag gjort ikväll !! ;D hihi. Ne, ska låta bloggen vara kvar, kmommer säkert blogga lite från den med. Men från och med 16 aug är det bara den nya bloggen som gäller, i alla fall under året där.... ;)

2010-07-12 @ 22:27:12
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0