Ska man flytta hemifrån är det lika bra att göra det ordentligt.



Hur långt är det från Nässjö till Potomac?

Mellan Nässjö och Potomac är det cirka 6532,77 kilometer (fågelsträcka). Ha en bra kväll!

Tack för det 118 100, det är alltså 653,3 mil till min nya hemstad. Till mitt nya liv. Och jag längtar som bara den! Drömmer om det typ varje natt. Det är bara lite mer än en månad kvar nu, mindre än 40 dagar. Det finns endel kvar att göra, men inte jättemycket. Ambassaden är om 20 dagar, och sen är det bara 19 dagar kvar tills jag åker. Måste fixa resväska och internationellt körkort. Och presenter till värdfamiljen. Sen är det nog inte mer?

Har inte shoppat på flera månader. Jag vet att jag ändå inte kan ta med mej allt till USA sen. Och i USA kommer jag shoppa som en galning.

Något som stör mej lite är att jag inte fått svar på mailet jag skickade till min värdfamilj för ett tag sen. Jag undrar om de har läst det. Jag skrev ju iof att de inte skulle känna sig tvugna att svara, utan att de bara skulle njuta av sin semester, men det menade jag ju inte ;) Klart jag vill ha svar liksom! Men det kommer förhoppningsvis :)

653 mil alltså, det låter bara bra.

hej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0