Eclipse.


                 

Idag var jag och såg Eclipse. Jag älskar denna underbara saga! Från början till slut är Twilight-serien helt fantastisk och underbar! Särskilt böckerna. Men filmerna är helt okej också, mer än okej. Första filmen har jag sett massvis med gånger, jag kunde titta på den flera gånger samma dag i början. Andra filmen har jag sett två gånger, en gång på bio och en gång till. Den var bra, nästan bättre än ettan, men jag fastnade inte riktigt lika mycket vid den. Eclipse var underbar också. SÅ FIN! Jag ska inte avslöja något för folk som inte sett eller läst, men det var bara så fint <3

Man blir kär när man ser dessa filmer. Man blir glad också, och tror på äkta kärlek. Jag tror på äkta kärlek.

Ettan kommer alltid vara min favorit av filmerna, även om både tvåan och trean var bättre gjorda. Men Eclipse får lätt 4 av 5 toasters! Kanonkul! (Inte för att det säger så mycket, haha)

Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0