Designed by louisehelen.


Nu är jag hemma igen. Kan nog säga att detta är första gången jag varit vid sommarstugan utan att bada i havet. Jag tror faktiskt det är så illa. Men vi åkte mest runt på motorcykel hela tiden, och det var inte jättevarmt väder, så det blev inte av. Idag regnade det typ hela dagen med. Men men.

Jag gjorde en bloggdesign och en header till Lisa i veckan, som även hon ska åka som au pair. Kolla in den vetja! Klicka på hennes namn eller på bilden för att komma till hennes blogg. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med den! Nästan nöjade än med min egen. Men bara nästan, för jag trivs rätt bra med min blogg ;)

     
Och om någon annan vill ha hjälp med en header eller bloggdesign, säg till :) För det mesta tycker jag det är roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0