Tiden går för sakta ju!


Jag tycker att tiden går för sakta nu. Jag bara väntar på att få åka iväg. Det är 24 dagar kvar nu! (Min nedräkning går fel med en dag)

Men det känns som om det går sakta, och jag känner mig liksom klar med allt! Okej, jag har inte köpt en enda present till värdfamiljen än, men det är inget jag oroar mej över. Min resväska står på golvet i mitt rum och påminner mej hela tiden om att jag ska iväg. Jag vill packa nu!

Går bara runt på dagarna och är rastlös nu ju. Har inte ens nån twiligtbok att läsa! Eller jag har ju alla, men jag väntar på att få "The short second life of Bree Tanner". Beställde den på CDON.com igår, men nu är det ju helg så antagligen kommer jag inte få den förräns på måndag :( What am I going to do all weekend?!
(För er som inte vet, och som bryr er, så är det den nyaste twilight-boken. Eller det är mer som en novell, som handlar om en av karaktärerna i Eclipse.)

På måndag ska jag iaf iväg till en kompis och åka vattenskidor, har aldrig gjort det innan. Nice! Sen är det Stockholm på onsdag, torsdag och fredag. Ska försöka gå på Vampires Suck nån dag däromkring också, en parodi på twilight som faktiskt verkar jätterolig! Och måste säga att karaktärerna är verkligen lika dom riktiga! Kolla trailern:



Jag har verkligen kommit in i en riktig twilight-nörd-period. But I don't mind!

Nu sitter jag och lyssnar på NE-YO på spotify. Han är riktigt bra ju!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Okej :) Men du åker ju inte riktigt än, mig är det ju bara en dag kvar för nu typ. Men om du inte är nervös nu så blir du nog inte det heller.

2010-08-14 @ 23:04:53
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nej men då blir du nog inte det heller. Tror nog att jag blir nervös när jag ska åka vidare till familjen och träffa dem. ;)

Tack så jättemycket! :)

2010-08-15 @ 08:01:54
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Tinde

det är väl alldeles självklart att vi ska hålla ihop om du kommer med samma plan!! :) jag håller tummarna för att det blir samma!

2010-08-15 @ 15:06:10
URL: http://tindes.se
Postat av: Nathalie

TACK LOLLO!

Precis, nu kan jag laga pannkakor varje dag om jag vill. ;)

2010-08-15 @ 19:46:11
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0