Hejdå till släkten, 2 veckor kvar, och lycka till!


Idag (eller igår söndag) kom en del av släkten hit för att träffa mej en sista gång innan jag far. Det var trevligt, men känns lite skumt att verkligen säga hejdå. This will be the last time you'll ever see me.. okej inte sista gången någonsin, men sista gången på ett bra tag iaf. Byebye..

Det är två veckor kvar! Eller två veckor plus en dag. Men om två veckor är jag inne i min sista vecka liksom. Jag vill att presenterna jag har skickat efter ska komma nu! Blir stressad av det. Annars är allt lungt. Snart åker jag!

Och ännu snarare åker Malin och Lisa. Idag (måndag) närmare bestämt. Ett stort LYCKA TILL till dom! Äntligen är det er tur, och snart är det min! Ha det så jättekul, njut av NY och av att träffa er värdfamilj :D

Sov som en gris i morse förresten. Hade klockan på halv nio, för jag tänkte gå till kyrkan vid tio, men jag orkade inte utan somnade om igen och vaknade vid 12 när familjen kom hem igen ;) Illa av mej, borde verkligen vända tillbaka dygnet. Men jag har försökt, verkligen! Gick ju upp astidigt i Stockholm t.ex. Och då var jag knappt trött ens på morgonen. Men nu är jag dödstrött. Snark Zz zz zz...

Ska sova nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0