Hard work work.


Idag är det den sista Augusti, vilket innebär den allra sista veckan i Sverige på ett år! Sista tisdagen, sista onsdagen, torsdagen, fredagen, lördagen, söndagen, måndagen och sen åker jag! Finally!

Har varit massa duktig idag och rensat i mitt rum. Jag har tömt skrivbordslådor och garderober från massa krafs. Slängt en massa, packat ner en massa i lådor, och lagt en del i en USA-hög. Jag vill att mitt rum ska vara rent, snyggt och relativt tomt när jag åker, så att det känns som en flytt på riktigt. Familjen ska kunna använda rummet också, typ som arbetsrum/gästrum, och då vill jag ju inte att alla mina grejer ska stå framme. Dom kanske sabbar nått :P

Jag har hållt på med detta hela dagen, och mitt rum har sett ut som skit idag. För när jag rensar, då tömmer jag i stort sett alla mina lådor och sånt, och slänger ut allt på golvet eller i sängen. Sen plockar jag in det igen, på nya platser. Det är ju nått som måste göras, men det tråkiga är att det syns ju inte! Därför blev jag riktigt sugen på att packa min väska redan nu. För då vet man ju verkligen vad som ska stanna kvar här hemma, så kan man lägga det på rätt plats då. Tänkte nämligen att en av mina 3 garderober ska vara helt tom när jag är färdig. (Har inte kläder i alla, en av dom är fylld av grejer). Eller den var fylld av grejer, nu är den nästan tom!

Jag vill packa, men jag ska ju vara hemma 6 dagar till, då måste jag ju ha nått att ta på mej. Iof så kommer jag lämna tillräckligt med kläder hemma så att jag skulle kunna använda dom denna veckan, men ändå. Man vill ju inte gå i sunkiga kläder i 6 dagar. Så packningen får vänta lite. Om jag lyckas hålla mej.

Kan ju slå in presenterna till värdfamiljen så länge, men jag hittar inget papper jag gillar här hemma! Haha, big problem! Men jag vill inte bara vara nöjd, jag vill vara supernöjd! Men antagligen kommer jag ta nått av papprena vi har här hemma ändå. Vi får se.

Men hörrni! Om en vecka, om 7 dygn, ÄR JAG I USA. Då har jag varit det i 4 timmar. Så det är mindre än en vecka tills jag är i USA. How great isn't that?! Very great! Jag hoppas allt går som det ska nu. Men det tror jag.

Nej men folket, om 6 dygn har jag förhoppninsvis gått och lagt mej, för att sova i typ tre timmar, och sen bege mej till flygplatsen. Hur de 6 dygnen kommer se ut vet jag faktiskt inte, men det är okej.

Snart börjar det ~ my USA diary

Kommentarer
Postat av: Tinde

Haha så gör jag med när jag rensar!

2010-09-01 @ 00:12:43
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0