FLYGTIDERNA.


Flygtiderna har kommit, allt är så verkligt! Hela min resa är nu beställd, från Göteborg den 7 september, ända till Washington DC den 10 :D

Det var inte jag själv som såg att tiderna kommit, Josefin, som åker samma datum, skrev det på facebook. och mycket riktigt låg det ett mail från Au Pair in America i inkorgen! Det är 12 dagar till avresa, och flygtiderna ska komma 5-7 dagar innan, så det var en överraskning. En mycket bra sådan! So, here they are:

Vi från SI reser med samma flyg som CC-tjejerna från Göteborg klockan 07.45, till Frankfurt där mellanlandningen är klockan 09.25. Men sedan skiljs vi åt, då vårt flyg till JFK airport går redan vid 10.45. (CC-tjejerna åker 17.00). Vi kommer alltså fram till New York redan klockan 13.05 (USA tid, alltså 19.05 Svensk tid). Då hinner vi göra oss hemmastadda på hotellet och så i god tid, och slipper komma fram så sent. Jag är jättenöjd!

Vet inte riktigt hur det funkar med Check-in time. Hoppas inte man måste vara där redan vid 04.45! Det blir en tidig morgon! Här nedan ser ni hur min färd kommer gå,



A ~ Gothenburg
B ~ Frankfurt
C ~ New York

happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy

(Alla presenter är klara också, för idag dök pippi-boken ner i brevlådan. Nu väntar jag bara på visum och pass!)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Okej, knepigt. De har kanske ändrat :)

2010-08-26 @ 14:44:39
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lisa

faaaaseeeen vad roligt för dig! Jag blir verkligen nervös för din skull. 12 dagar kvar är ingenting! Jag har 38 dagar kvar...

2010-08-26 @ 21:58:17
URL: http://lisahammarang.blogg.se/
Postat av: elin

Jo det känns bra att dom sagt att det ska bli klart men det känns ändå stressigt att det är så nära ;S Ifall dom har skrivit fel eller något..aja jag får hoppas på det bästa, kan ju lix inte göra något nu så. Vad länge det tog innan du fick det...konstigt. När är det du åker?

2010-08-27 @ 13:27:49
URL: http://eeeliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0