Crap.


Ack ack ack! Jag klantade mej. Crap! Men har nog löst sig iaf :)

Har hållt på att skriva några inlägg idag, men sen har det som jag skrev inte stämt längre, så jag laddade aldrig upp nått. Jag beställde ju iaf Do you know Pippi Longstocking för några dagar sedan. Det stod att det skulle ta 5-15 arbetsdagar, och eftersom jag åker om 15 dagar tänkte jag att det var lugnt. Men arbetsdagar var det ju. Så jag skrev ett meddelande till CDON.com och frågade när jag skulle få boken, och de sa att den kom den 10 september. Jag förklarade iaf att jag skulle flytta till USA den 7, och då avbokade dom beställningen.

Det gick smidigt och var utan kostnad. Men den roliga biten då: Jag beställde ju en skiva också, en singel för 7 kronor, för att komma över 100-kronorsgränsen och få fri frakt. Den skivan hade redan blivit paketerad när jag avbokade beställningen, så det gick inte att avboka. I morgon får jag alltså en singel hemskickad, som jag beställde endast för att köpa boken, och inte ens vill ha. Haha!

Pippi-boken är slut typ överallt, och jag vill verkligen ha den. Ringde till bokia i Jönköping, och de hade ett exemplar kvar. Men det är ju en bit till Jönköping. Sen hittade jag en annan sida där det stod att boken finns i lager. Så nu har jag beställt den därifrån. Men det har inte dragits några pengar från mitt konto än :/
Jag hoppas hoppas hoppas att det inte blir några problem, utan att boken kommer som den ska. Och att Sverigeboken kommer också. På den sidan stod det ingen leveranstid :S

Okej det här blev kanske rörigt. Men never mind.

2 veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: fian

sv : ja jag grät verkligen, så fint!

2010-08-24 @ 01:28:48
URL: http://oneyearinboston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0