Birthday in the USA.


Idag är det den 15 augusti, vilket betyder att jag fyller 19 år om exakt fyra månader. Och då är jag ju i USA. Det kommer antagligen bli lite annorlunda, men på ett bra sätt. Jag längtar, precis som jag längtar efter att fira jul i USA, fira påsk, thanksgivning, och allt annat sånt. Alla högtider det kommande året kommer vara annorlunda, och det är superspännande!! SUPERSPÄNNANDE!

Vad jag vill säga är väl helt enkelt att jag längtar. Kommer göra det varje dag fram tills jag åker. Och det är nu 23 dagar kvar, alltså 3 veckor och 2 dagar. 3 veckor!

De flesta blivande au pair-bloggar som jag läser åker nu i dagarna, eller om en vecka. Det får det att kännas jättelänge tils jag ska åka. Men 3 veckor är inte så mycket. Wiiii!

Vill säga lycka till till Nathalie, Louise, Veronika och Elin, som alla åker i morgon :) Jag vill också!

Jag får hålla mej, 3 veckor till. I morgon kommer förhoppningsvis min efterlängtade bok som jag beställt, så då kan jag kanske tänka på annat än USA en liten stund. Men det är en kort bok :(

usa usa usa..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har 550 barntimmar tror jag. Jag kan ju bara få matchningar i nh och i boston området så det är ju därför det är svårt att hitta en familj :/ Önskar dock att jag hade valt SI från början. Hoppas detta löser sig snart för jag börjar bli riktigt trött på detta nu!

2010-08-16 @ 16:12:30
URL: http://matildagust.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du åker snaaart! Det är så jag blir lite nervös för din skull :)Men tänk vad kul du kommer ha!

2010-08-16 @ 21:19:49
URL: http://lisahammarang.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack så mycket :)

2010-08-19 @ 12:54:58
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack Lollo! Det kanns battre och battre for varje dag. Barnen var lite stokiga idag men jag tror det blir battre sen nar skolan har borjat och sa nasta vecka. Och forstas nar jag kan kora bilen sa att vi inte maste stanna hemma hela dagarna. hehe.. Hur kanns det nu nar det inte ar sa lang tid kvar. ? Kram

2010-08-24 @ 01:16:57
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0