Passande nationellt prov.


Hade skriftligt nationellt prov i engelska b idag. Uppgiften var att skriva ett "covering letter", typ personligt brev för att söka ett jobb. Och jobbet var som nanny i en trebarnsfamilj i England! Man skulle motivera varför man vill ha jobbet, varför man är lämplig och vad man har för erfarenheter och så. Ganska perfekt, det känns ju som om det är allt jag gjort de senaste veckorna. Så jag behövde inte anstränga mej för att komma på vad jag skulle skriva iaf. Det enda jag behövde anstränga mej för var att inte skriva för mycket, för det fick vara på max 300 ord. Men det var en smidig uppgift!

Kommentarer
Postat av: malin

nej det var det som var så konstigt, har ju inte 200 timmar med barn under 2 :O men dom på SI sa att vissa familjer kan visst välja en ändå, om dom tycker att man ha egenskaper för det eller nåt :S men det kände inte jag att jag hade :P

2010-04-29 @ 20:05:30
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Haa, vilket sammanträffande! Men vad kul, då gick det säker jättebra!



Mh, jag sa aldrig nej till en familj så när jag inte redan hade matchad, så jag tycker det hade varit svårt att tacka nej, men det går säker bra!



Ja, det kanske kommer lite matchningar nu under kvällen, lite spännande! Men annars är det lördag som gäller, :D Håller tummarna!

2010-04-29 @ 20:28:07
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: malin

Jahaaaa, så du har inte "erfarenhet" på papper med barn under 2 då? :O men det kanske kommer en familj iaf med en sån knott (:

2010-04-29 @ 21:11:15
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0