Match number two.





Okej, så kom match nummer två! Borde vara jätteglad och skutta runt nu med kanske, men det är jag inte och det gör jag inte. Kan ha att göra med att jag är sjukt trött för tillfället också. Klart jag är glad, nu vet jag ju iaf att det verkar funka, och att det finns någon mer som är intresserad av mej. Men jag får ju inga matchningar som passar mej alls! Skulle inte SI fixa så att man får familjer med liknande intressen och så?

Familjen bor i Wyndmoore Pennsylvania och består av en ensamstående mamma, en 11-årig dotter, en hund och två katter. Jag hatar hundar, jag hatar katter. Jag vill ha minst två barn, i åldrarna 2 - 6 år. Känns ju som om det stämmer in precis. Inte.

Ungen går ju i skola hela dagen och mamman jobbar. Så vad ska jag göra? Ta hand om djuren? Skulle inte tro det! Asså jag vill ju inte vara kräsen och bortskämd, men det här handlar om var jag ska bo i ett år. Det är rätt lång tid. Jag vill ha en sysselsättning jag trivs med och en familj jag trivs med. Detta är viktigt.

Känns meningslöst att ha telefonintervju med dem när jag redan känner såhär?
Eller vad säger ni?

At least I'm back in buisness!


Kommentarer
Postat av: Erik den bästa Persson

Jag skulle säga att du väntar tills den matchning som passar dig kommer!

Ett år är som sagt mycket!

2010-04-22 @ 01:00:26
Postat av: malin

det låter inte alls som du vill ha, hade också en familj med en 11 åring, och hur kul är det? och när du hatar hundar/katter så säg bara nej då :S ingen mening att dom ska "vänta" på dig heller (:



Nej men min design ska bli färgglad och Chicago aktig ;) haha

2010-04-22 @ 12:51:56
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0