Match number four.



Oj, nu blir jag både glad och förvånad! En matchning till! Kom precis hem från volleybollen, ska in i dushen och sen prata med familjen från Illinois. Men nu fick jag en ny :D

Denna familjen verkar näst intill perfekt. Det är en flicka på 5 och en pojke på 2. Mina drömåldrar! OCH DOM HAR INGA DJUR. Helt galet. Det finns dock ett minus, för man kan ju inte få det helt perfekt. De bor i Seattle, Washington. Typ så högt upp man kan komma i USA. Jag vill ju ha sol och värme!

Men det ligger ju nära Forks, så jag skulle ju få en hel del twilight-äventyr :D

Det fanns inga bilder eller personlig fakta om familjen, utan detta var allt. Ja hoppar in i dushen nu, sen skickar jag ett mail att jag, NEJ VÄNTA!

NU fick jag ett brev från mamman i den nya familjen! Precis nu! Hon vill ringa på måndag eller tisdag. Hon länkade till en websida som hon skapat med massa info och så tror jag, men jag hinner inte läsa det nu. Hinner inte svara på mailet heller. Jag får ju inte missa tiden med Illinois. Jag skriver mer senare ikväll, nu måste jag stressa!

glad, glad, glad!


Kommentarer
Postat av: Maja

Vad kul! :D Jag har varit i Seattle, det är en grym stad. Trots en del regn ;)

2010-04-25 @ 21:27:13
URL: http://bitterhaggorna.blogspot.com
Postat av: malin

det låter ju SUPER! (:

2010-04-25 @ 22:39:56
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Katia

Hej, hoppas du haft en fantastisk helg.

Kram:)))

2010-04-25 @ 23:11:49
URL: http://newstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0