Match number five.



Hihi, en matchning till! Jag hinner inte skriva så mycket nu för jag måste strax sticka till skolan, men som vanligt kollar jag mailen först. Denna familjen bor i Rockville, Maryland. Det ligger precis bredvid Washington DC om jag förstått rätt. Familjen har även denna två barn, två pojkar på 4 och 2 år. Och inga djur! En till önskefamilj så att säga, fast de bor på ett lite varmare ställe? Men jag har lixom fäst mej lite vid Seattle familjen, men detta är helt klart en familj som jag ska maila och säga att jag gärna pratar med :)

Det fanns flera bilder på ungarna, ascoola och söta barn asså! inväntar nog och ser om jag får ett personligt mail från dem, eller jag väntar nog åtminstone tills jag kommer hem från skolan, för jag har rätt ont om tid nu. De ligger ju ändå några timmar efter så det borde vara lugnt. 5 timmar för att vara exakt. Hmm, kankse borde skicka och säga att jag är intresserad direkt. Får se om jag hinner. Men detta var kul!

Jag skickade ett mail till Illinois igår, skrev att de verkade vara en underbar familj men att vi nog inte var rätt för varandra. Och de var faktiskt en underbar familj. Det kändes lite som att dumpa sin pojkvän, haha ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: malin

låter ju också as nice!

förstår precis hur du känner :P pratade med 4 familjer samtidigt en gång, och man kände sig typ otrogen, hahah

2010-04-27 @ 09:17:26
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

Ja bra otrohet är det ju ifs ;D



Ja alltså 30 min är det ju ungefär, sen 30 min hem igen liksom :P kanske inte super långt, men jo för ett pass liksom och ett stick prov i armen, haha!

2010-04-27 @ 11:24:18
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: sigrid

Vad skönt att du har tackast nej! Det ska ju kännas rätt från början! Eller hur blir man sugen på seattle nöär man läser hennes blogg, heeelt kul det låter!



Tycker dessa två familjerna, framför allt seattle familjen låter superduper bra! Kommer forsätta följa dig, spännande spännande!

2010-04-27 @ 13:29:31
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: ja det är liksom menat att du ska till Seattle. ;) Jag läste precis om din nya match, dom låter ju också väldigt bra! Och om du åker till den nya familjen kommer du bo väldigt nära där jag kommer bo. :) Men du får prata lite med båda och se vilken som känns bäst. :) Jag tror absolut inte matcherna tar slut snart, det finns väl alltid massa familjer som behöver au pairer. :)

2010-04-27 @ 14:43:59
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofie

okej! de bor i madison park (kolla google maps) o är två pojkar som är 6 o 2 år :)

2010-04-27 @ 22:03:48
URL: http://sofiesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0