Måndag.


Okej, så vad har hänt idag? Åkte till skolan på morgonen, hade föreläsning i en timma och slutade tjugo över nio. Så jag var hemma redan klockan tio! Skitbra, för om jag hade varit ledig hade jag sovit bort halva dagen. När man har korta skoldagar så kommer man ju upp och kan göra något av dagen.

Fast jag brukar ändå inte göra nått vettigt. Tog bort min video från ansökan iaf, spelade in lite nya klipp och laddade upp en ny! Mycket bättre blev det, och inte lika pinsam. I början är jag rätt seriös och pratar om barn och så, och sen går ja ut en sväng och går ner till sjön. Så ligger ja på bryggan o pratar lite om mina intressen.

Jag funderar på att lägga ut videon här på bloggen. Har inte sett någon annan som gjort det, men jag skulle ha varit tacksam för lite inspiration innan jag gjorde min. Så varför inte? Vet inte riktigt hur jag ska bära mej åt bara, för jag vill absolut inte lägga upp den på youtube. Får väl skaffa ett konto på videofy.me kanske.

Om ni vill se den?

Sen nu ikväll så blev jag jättesugen på paj, men vi hade varken äpplen, jordgubbar, blåbär eller några andra typiska pajfrukter. Så det blev en apelsinpaj! Inte jättegod, men det var iaf paj!

Nu hejar vi på HV och hoppas på lite matchningar, så ska nog också denna kvällen bli riktigt bra :)

Kommentarer
Postat av: Malene

Gillar din blogg men har en fråga: Hur gör man en snygg header? :)

2010-04-19 @ 22:21:01
Postat av: Erik den bästa Persson

Kan man inte liksom deportera alla fans ifrån djurgården som kastar skräp och annat till någon soptipp? Så kan de få kasta skräp hur mycket de vill.

2010-04-19 @ 22:22:37
Postat av: Maja

Ja, lägg upp videon! :)

2010-04-19 @ 23:18:33
URL: http://bitterhaggorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0