Bloggdesign by me.

                                                    
Vad ska man göra när man har tråkigt och vill skjuta bort alla jobbiga tankar på skolarbeten och sånt? Jag har kommit på min grej! Eller okej, jag har kommit på en grej, som jag tycker är kul :)

Jag gör headers och bloggdesigner åt folk! Har gjort tre headers åt olika personer nu i veckan, och håller på med ett par till. Och så har jag fixat hela designen på ett par bloggar. Jag är verkligen ingen expert, och innan jag startade denna bloggen hade jag aldrig tidigare bloggat och visste ingenting om bloggdesign. Det mesta har jag lärt mej från designadinblogg.se som är en jättebra självhjälp till hur man fixar en bra design! Sen har jag klurat ut endel själv också.

Headers har jag hållit på med ett tag. Jag brukar sitta och fixa och trixa med foton på folk och göra headers som jag inte använder :P Men jag har som sagt fått in några beställningar vilket jag tycker är väldigt kul! Så om någon känner för en ny header så kan man skicka lite bilder och önskemål till mej, så fixar jag när jag har tid och lust.    

Här hittar ni Eriks blogg, som jag designade härom dan :)
                                                                   
För övrigt så hade jag nationellt prov i svenska idag, nån mer som hade det? Jag skrev ett debattinlägg om huruvida skiljsmässor är bra eller inte. Det gick nog fint.

Så till det sämsta idag: Köpte en tröja i onsdags som jag blev kär i, och använde den för första gången idag. När jag gick in i mitt rum så hörde jag RITCH! Tröjan fastnade på något konstigt sätt i dörrhandtaget och det blev en stor reva och ett hål på ryggen?! Jag blir galen! Detta förstörde min dag :(

sova sova nu..

Kommentarer
Postat av: Erik den bästa Persson

Jag gjorde det. Skrev om internationella insatser. Det gick bra! Min blogg är superfin, tack!

2010-04-24 @ 01:37:00
URL: http://erikpersson.blogg.se/
Postat av: malin

Ja livet gå ju tbks till det vanliga, jag ha inte pratat med honom sen jag skrek på honom, det är ett par dagar sen, ändås äter vi tsm och jag gå förbi honom i tvrummet, allt är som vanligt ;D haha



jag ha varit i thailand en gång, däremot var jag där över en månad då och reste runt på alla öar (:

egetnligen behöver man bara vara i thailand en dag för att förstår att nåt bättre land inte finns :P

2010-04-24 @ 22:48:44
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0